TRÖTT

Just nu är jag lite trött på denna säsong.
Vill bara att säsongen ska ta slut så att jag kan påbörja nästa kapitel i mitt liv.

Jag är trött på att en fjäder alltid blir en tupp.
Jag är trött på allt skitsnack som går.
Eftersom det inte finns så mycket annat att göra än att skvallra och snacka, jag vet att jag är en del i allt snack som går och det är någonting jag verkligen inte är stolt över, och det är inte personen jag är.

Jag är trött på att allt vi gör innefattar alkohol.
Det är absolut inte så att alla satsar på att bli fulla varje kväll utan att de kanske är en öl hit och dit.
Men jag förstår mina vänner, för det finns verkligen ingenting annat att göra än att sitta i baren och hänga.

Nu är det så att det bara är en månad kvar och jag får stå ut helt enkelt.

Det kanske låter som att jag inte alls trivs, men så är det absolut inte.
Jag trivs, absolut!
Men som sagt, jag är lite trött på allt nu.

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vännen då är du less på att vara där uppe. Det är inte långt kvar nu tills du slutar och får vara hemma en stund innan nästa jobb Kram Mamma.

2012-03-28 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0