RÖDLUVAN

Idag har jag varit ledig.
Jag har fyllt min dag med gym imorse, fia med knuff spelande med Hanna, dusch och just nu hänger jag i backrestaurangen med sambon och Hampus som jobbar.

Igår var det första gången i mitt liv som jag tränade på gym. Jag har världens bästa personliga tränare som även kallas challe, tack för att du vill lära mig! Kan ni förstå min träningsvärk som jag hade idag? Sjukligt säger jag bara. Men inte slappade vi idag för det, det var bara på't igen! Imorgon kanske det blir lite vila, ska nog jobba hela dagen och vem pallar gymma när man kommer hem vid tolv?
Det bästa av allt är att jag tycker det är roligt, än sålänge, haha!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0