KÄNSLAN SOM UPPSTÅR..

..När jag är helt ledig idag.

Igår på jobbet var jag trött.
Har aldrig varit så trött och slut i kroppen förut, skum känsla.
I vissa lägen tog det emot så otroligt mycket att bara le mot gäster.
Vissa gånger svartnade det för ögonen något fruktansvärt.
Tur för min del att det var en lugn söndag.

Jag har världens bästa sambo för övrigt.
När jag kom hem från jobbet igårkväll var det massa ljus tända, städat och hur mysigt som helst.
Vi har nu flyttat till ett större rum, så det var guld värt.

På min lediga dag ska jag tvätta.
Gå till backrestaurangen och käka lunch/middag.
Sedan ska jag bara ligga i soffan och kika på film.

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0