MÄRKLIGT!

Igår var en märklig dag, minst sagt!
Dagen började med att jag, Tess och Hanna tränade. Sedan åkte Tess till Strömstad för studentfirande. Då åkte jag och Hanna till Grebys för att käka lunch, väl där så hade Hanna jobbintervju om man nu man kalla de så, haha! Troligtvis ska hon börja jobba här med oss!

Efter lunchen drog vi till Uddevalla, gick runt på torp som är ett köpcentrum. Klockan sex skulle hennes bror's band vara med i en talangjakt, så vi stod där och lyssnade på alla bidrag och efter sjöng Molly sanden. När juryn berättat vem som vunnit,(tyvärr inte Ottos band) så kom panetoz in på scenen, dom sjöng tre låtar och såklart var en av dom dansa pausa! Grymt bra gjorde dom det med mycket energi!

När vi kände oss klara på torp åkte vi till grebbestad, till en kompis till Tess som tagit studenten. Vi be inte där så länge utan vi åkte till Strömstad rätt snabbt, när vi väl kommit till the cod där vi skulle hänga resten av kvällen kände både jag och Hanna oss väldigt felplacerade, deg var bara vita mössor överallt!

Därför bestämde jag och Hanna att vi skulle åka till Statoil för vi var så hungriga att de kändes som vi skulle dö typ, inte kul! Det var bara de att statoil var stängt. Vi for vidare till grebbestad för att se om når där var öppet, men icke! Vi bestämde oss därefter att vi skulle åka till Uddevalla och gå på mc donalds. Har aldrig varit så lyrisk när jag gått från en snabbmat restaurang. Vi kommet nog alltid komma ihåg denna natt! För er som inte vet hur långt de är mellan alla ställen, vi åkte typ 14 mil för att få mat, förstår ni att vi var hungriga? Haha!

Ojoj, detta blev ett riktigt långt inlägg!
Ha de bra!

Xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0