I WORK OUT! - eller?

God kväll!

Imorse skulle jag och Tess upp vid tio för att åka till gymmet elva, men när jag väl vaknade och skulle ta mig ur sängen visste jag redan då att jag aldrig skulle få ut nåt av att träna. Så på grund av min träningsvärk från helvetet blev det vilodag, kanske lika bra?
Imorgon ska vi träna oavsett!

Efter träningen ska jag och Hanna åka ner på Grebys och käka och sedan vidare till Uddevalla och titta på någon musik tävling. Hannas bror's band ska vara med och Molly sanden ska tydligen också vara där. Trevligt att göra någonting av min lediga dag!

Just nu ligger jag och Hanna i sängen och Tess sitter vid datorn, det är i princip såhär våra kvällar ser ut och det känns helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0