HEJ, HALLÅ!

Ber ännu en gång om ursäk för dålig uppdatering.
Jag jobbar och står i, har precis fått veta att jag kommer få rätt 
mycket ansvar denna sommaren, och att båda mina chefer är 
väldigt nöjda med vad jag gjort hittills, så de känns hur bra 
som helst! 
 
I onsdags flyttade jag och Hanna från Tess, så just nu bor vi i personalboendet.
Vi har det största rummet, väldigt mysigt hus, känns lite som att vara i en sommarstuga. 
Hanna gjorde sin första dag på Grebys igår, vilket gick väldigt smidigt. Det kommer bli awesome! 
 
På tisdag kommer mamma, Micke, Eva och stig till grebbestad. 
Jag är ledig hela onsdag och halva torsdagen så det ska bli mysigt att umgås med familjen lite. 
 
Just nu jobbar jag, är ute med båten och de är roligt att göra någonting lite annorlunda, 
på midsommar körde vi en rutt med ett gäng också, riktigt trevligt! 
 
Just nu kommer jag inte på så mycket mer att berätta, 
ska verkligen försöka hålla er uppdaterade, mina vänner. 
 
Xoxo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0