GREBBESTAD

Hallå!
Nu är det dags att jag tar tag i bloggen igen! Dels för min egen del och även för att ni där hemma ska veta vad jag gör och hur det är här i Grebbestad!

jag har nu jobbat 4 dagar, allt rullar på och jag lär mig fortfarande hur det går till på stället, men har kommit en bra bit på väg, tycker jag själv iallafall.

I måndags åkte jag, Hanna och Tess till Landskrona för att umgås med min högra halva, challe! Vi hade tre underbara dagar då vi gick ut, åkte till danmark och bara åt en hel dag och slappade framför tvn, grymt!

Hanna, Tess och jag har bestämt att vi ska börja träna. Vi har hittills tränat två gånger och det är roligt, vi peppar varandra och imorgon ska nog jag och Hanna få en kurs i hur man använder alla maskiner på rätt sätt, hur bra som helst! Ska verkligen försöka hålla i denna känslan, och komma ihåg känslan när man tränat klart, för det är typ den bästa!

Nu ska jag åka iväg till jobbet, börjar inte förens om en timme men tänkte sitta där och chilla en stund innan.

Ha de bra!
Och Anneli, du kommer få en grym sommar på Gotland, jag vet det. Synd att vi är så långt ifrån varandra annars hade jag hälsat på!

Xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0