Sjukhus

Just nu ligger jag på sjukhus. I lördags mitt på dagen på jobbet började höger arm skaka och jag hade ingen känsel i handen, hade även yrsel till och från. Jag ville fortsätta jobba men efter någon timme sa mina chefer att jag skulle åka hem. Sedan kom David och skulle skjutsa mig till sjukhuset, jag tyckte de var rätt onödigt men sa inte ifrån heller. Lördag kväll kom jag in och de hade inte sett nåt liknande, speciellt när de inte alls gör ont. Vilket är väldigt skönt att de inte gör! Jag gjorde röntgen av hjärnan i lördags också, men de visade ingenting onormalt. Just nu väntar jag på tid för magnetröntgen, där dom ser alla nerver och så. Dom tror att de kan vara stress men ville ändå vara säkra, vilket är bra. Så att jag är medveten om att de inte är nåt allvarligt om de skulle komma tillbaka och så. Nu ligger jag och väntar på Tess, hon ska hälsa på och ge mig lite saker, som kläder, dator osv, tack! Xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0