UTREDNING

Igår när jag klev av tåget stog morfar som vanligt och mötte mig där.
Möttes även  av brorsan, vilket var väldigt roligt även om vi bara sågs i en kvart eller så.

Vi åkte direkt till sjukhuset, för att hälsa på mormor.
Läget är under kontroll men absolut inte bra, så mycket kan jag säga.
Vi var där i någon timme, sedan åkte vi hem. Men innan det ett stopp på pizzerian.
Sjukt god pizza dom har här i Vårsta.

När klockan närmade sig elva var jag så trött.
Gick och la mig och somnade på två röda.
 
Imorse klev jag upp runt tio, och elva var vi på sjukhuset.
Just när vi kom dit var inte mormor där, hon var på röntgen av hjärnan- utredningen pågår.

Nu är vi hemma och ska börja flytta omkring saker här, tex bära ut badkaret och liknande.
Ska åka tillbaka till sjukhuset efter fyra.
Och senare ikväll ska vi åka till moster och Stefan, så jag får träffa dom också, trevligt!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0