SPONTANITET ♥

Jag älskar att vara spontan!

Tidigare ikväll när hörnet stängde,
 skulle jag och min sambo gå så fint och sova för vi skulle upp tidigt för att hinna träna innan elva.
Men nej nej nej!

Där står en bil med norska killar och Henke kommer springandes och vill ha med oss på efterfest.
Vi sa först nej för vi ska sova, men när dom nämnde vad vi skulle göra tänkte nog jag och min andra hälft samma sak!

Det vi skulle göra var nämligen att åka till deras stuga och sedan bada bubbelkar utomhus.
Det var fett, jag behöver nog inte förklara mer än så, fett määän!

Behöver jag nämna att vi inte ska upp tidigt för att träna imorgon?!

Godnatt.
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0