SNÖKAOS!

Vilket jävla väder vi har här i Storlien.
Nu är de inte ens roligt längre!
Snö, snö och återigen mer snö..

Sedan jag kom hit har det nog inte snöat så mycket som idag.
Idag skulle jag, Emil, Tess och Oskar gå till Flamman och käka. Men vi kom liksom på att det skulle gå snabbare att skotta fram bilen som knappt syndes än att gå.
Mycket riktigt, vi började skotta och skjuta fram bilen.



Om Challe's plan går idag ska jag följa med Andreas och hämta henne i Trondheim.
Om jag nu slutar innan han ska åka, men hoppas de!
Ikväll blir det nog en sväng på hörnet.
Känns som att det var väldigt länge sedan vi dansade och hade en grym kväll.
Jag behöver det nu!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0