SAMBO ♥

Igårkväll bestämde jag och Challe att vi skulle kliva upp runt sju och träna.
Jag var rätt pigg då, konstigt nog. Challe var inte alls pigg, så vi skippade träningen idag.
Vi klev upp en stund innan nio ändå, för att äta hotellfrukosten.
Det var hur gott som helst, bara grejjen att de fanns äppeljuice, ägg och annat bröd.

Jag och Challe bestämde även att vi ska bli sambos på riktigt.
Ikväll eller imorgon flyttar hon in här hos mig. Känns hur bra som helst!
Vi spar pengar och vi trivs sjukt bra tillsammans, det kommer bli fett.
Du är bäst!



Just nu håller jag på att tvätta.

Känns väldigt konstigt att vara såhär pigg när klockan är kvart över elva.
Ska jag jobba kväll brukar jag ligga och sova nu.
Jag har redan hunnit med så mycket, umgåtts med min älskling, ätit frukost och tvättat.

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0