LEDIG DAG

Min lediga dag har varit hur skön som helst.

Det började med att jag och sambo'n gick ner och åt hotellfrukost runt nio.
Efter det började vi organisera i mitt rum, för att se hur vi skulle få plats med alla saker.
Hjälpte såklart Challe att flytta hennes saker, och städade samtidigt.
Så nu har vi fått ett nystädat och riktigt hemtrevligt hem, woooop!

När vi var helt klar gick vi bort till rödluvan för en välförtjänt lunch.
Där Jens jobbade och var glad över att vi kom, för det var inte en gäst i restaurang, så han pratade av sig en del med oss! Challe ville verkligen inte gå hem sen, för hon blev så trött, men jag tvingade henne och frågade till sist "visst var de rätt skönt att gå ändå?", och jag vet svaret på den frågan men hon vägrar nog erkänna de, sötnos!

När vi kom hem kände vi att vi verkligen måsta tvätta, igen!, idag blev det sängkläder och lite annat smått och gott. När vi satt och väntade på att Victorias tvätt skulle bli klar kommer Henke förbi med några av grabbarna som skottar tak här på hotellet. Och de frågade om vi skulle med och basta. Klart man inte tackar nej till de. Spontana saker är så trevliga, även om de just denna gång endast blev en bastning, riktigt skönt!

Just nu ligger min sambo och sussar så sött brevid mig, ska strax väcka henne för hon skulle duscha.
Snart börjar även handbollen, så ska väl se det en stund innan det blir dags för middag på hotellet, och idag har vi beställt kött och klyftpotatis, lyx! Det är inte alla som får beställa vilken personal mat man vill ha, det känns som vi har en privat kock här på hotellet. Vilket i och för sig är sant.

Nej, nu ska jag göra mig klar för kvällen, blir nog en sväng på hörnet ikväll.
Stannar nog inte så länge.
För imorgon innan frukost ska jag och Challe gymma, grymt!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0