KÄRLEKS REVOLT.

Igår hade jag och min sambo en riktigt trevlig och mysig kväll.
Vi tittade på Wallander och sedan lyssnade vi på gamla godingar.
Jag masserade Challes ben, det behövdes verkligen!
Fick även ryggmassage och det var riktigt skönt.

Imorse skulle vi kliva upp halv nio för att träna med Henke.
Tror ni att det blev så eller? - Naaeej.

Vi tog saken i egna händer och bestämde oss för att gå ut och gå.
Vi tänkte gå till gränsen, men det blåste så sjukt mycket efter tullen så vi gick tillbaka då.
Ni kan inte ana hur härligt väder det är här idag.
Fem minus och solen skiner- grymt!

Nu ska vi gå ner på Le ski och möta upp Jonna, Emil och Hanna för att käka lunch!
Jag mår bra nu.

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0