JAG KAN, JAG VILL, JAG GÖR!

Jag måste bara få skriva några saker.

Jag är stolt över mig själv att jag åkte till Storlien för att jobba.
Jag är nu den person jag vill vara, iallafall för stunden.
Jag har nu varit här lite över en månad och jag har utvecklats väldigt mycket.
Både som person och i mitt yrke.
Jag trivs verkligen jättebra!

Och de sägs att alla männsikor inte är säsongare, som klarar av lite sömn, mycket jobb och saknaden hem.
För mig känns det underbart att vara borta hemifrån och se någonting annat än lilla Hudiksvall.

Klart att jag saknar min familj och vänner.
Just nu är det på en nivå som jag absolut klarar av.
Har underbara människor runt mig här, och dom gör så jag klarar av det, tack!

Ni där hemma, tro inte att jag glömt er för att jag hör av mig så sällan.

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0