GÅRDAGEN

Igår var hela dagen soft.

Det började med att vi hade vinprovning på Flamman halv tio.
Jag och Challe höll på att försova oss, men vi kom dit precis i tid - good work!
Det var intressant, dock lite tidigt på morgonen.

Efter provningen gick jag hem och duschade osv.
Runt två gick jag och Hanna till Rödluvan för att käka lunch, riktig god pytt i panna.

När klockan började närma sig fyra lånade vi Tova's bil för att först hämta Maya.
Sedan skjutsade vi hem Jens, hans bil startade inte så han skulle behöva gå några kilometer i stormen,
det tyckte inte vi var ok!
Vi fick även se hur han bodde.
Hjälpte honom att starta bilen, och det funkade- big time!

Efter det åkte vi till Nabocash och handlade en del.
Väl där bestämde vi oss för att ha en myskväll.
Vi lagade mat - Chili con carne, men glömde köpa paprika, men det blev sjukt gott ändå!

Vi la oss i sängen och fick sällskap av Andreas.
Tittade på filmen In time, se den om ni inte gjort de!
Dock somnade jag en stund på slutet, men det hör inte hit..
..ELLER?



xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0