FÖR DIG SKA JAG GÖRA DE TUSEN GÅNGER OM

Hallå hej!

Hoppas att allt är bra på hemmaplan!

Här funkar allt som det ska.
 Lite intriger och drama hit och dit, men det är sånt man får leva med. Ingenting allvarligt.

Idag har jag städat mitt rum, så skönt!
Dammsög även personalköket.

När jag var klar och hade duschat osv gick jag till Rödluvan för jag skulle käka lunch med Andreas.
Men när jag väl kom dit hade han precis ätit och var ute i backen igen.
Så jag ringde till Emil och han åt lunch med mig.
Nyss var vi på coop också.
Har precis gjort mig klar för jobb, så ska snart gå.

Ikväll ska jag på hörnet och röjja om jag hinner, men verkar inte vara så mycket bokat iallafall.


Tess, du kommer vara saknad när du åker hem på måndag!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0