Min dag har varit perfekt, avslutet var kanske inte det bästa men vafan, haha!

Det började med att min sambo kom in och väckte mig med sin fina stämma, tack!
Då åt jag frukost och vi satte oss med Henke och Jonas en stund.
Dom skulle basta så vi hängde på det plus att Jonna också kom.
När vi bastat klart som förövrigt var hur skönt som helst, gick jag till coop och hämtade mitt paket som mamma skickat, tack för de!

När jag väl var hemma från coop duschade jag och klockan fem skulle personalen från Flamman och Rödluvan träffas. Vi satt där och väntade på hela gänget, och sedan åkte vi pistmaskin upp för en backe.
Där uppe väntade Lena med cider, öl, svampsoppa, kaffe, dricka och kakor. Väldigt trevligt!
Vi satt där med öppen eld hela personalen ocg bara snackade!
När vi var klar där åkte vi stjärtlapp ner för slalombacken, sjukt roligt!
Det hade dock kommit lite för mycket snö så det gick inte jättesnabbt, men absolut tillräckligt.
Plusset på det hela var att Martin skjutsade hem mig med skotern, det var väldigt länge sedan jag åkte skoter så det var hur kul som helst!
Jag sminkade mig och gick till ett annat personalboende för att invänta klockan.
Runt åtta var vi nere på Le ski för att vi skulle käka, väldigt trevligt och en impulsgrej från igår!

När vi väl ätit klart gick vi in till hörnet, och där var det inte direkt röj.
Så vi kände att det skulle bli trevligare om vi gick tillbaka till det andra personalboendet.
Där satt jag, Hanna, Jonna, Emil och Martin och spelade kort och hade det mysigt.
Efter en stund kom även Jenny och Chrille.

Väldigt bra dag för min del och morgondagen kommer inte bli sämre, jag känner det!
Först ska jag få sova ut på riktigt sedan ska jag och Emil hänga i backen. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, troligtvis möblera om och tvätta. Och halv åtta är vi tio stycken som ska käka på Flamman, kommer bli gött!

Det enda som är negativt är att min kära sambo även kallad Challe, har åkt hem.
Men som tur är kommer hon tillbaka natten till fredag!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0