ÅRE

Igår åkte jag, Jonna, Emil, Hanna och Oskar till Åre.
Alla kände nog samma sak, att det var väldigt skönt att komma ifrån Storlien ett tag.
Vi gick i affärer och sen käkade vi middag. Väldigt trevligt!
När vi kom tillbaka till lien åkte vi direkt till Jonna och Emil. Där spelade vi kort och chillade.
När klockan började närma sig elva gick vi ner på hörnet.
Där var det ungefär lika mycket drag som i kyrkan.
Vi satt där och spelade yatzy och sedan bestämde vi oss för att gå hem istället.

Helt okej dag ändå, om man bortser från vad som hände.

Gårdagens inköp





Tjocktröjja, STADIUM
(Dock tror jag att detta egentligen är en killtröjja, men jag bryr mig inte så mycket!)



Skrubbhandskar och mascara, KICKS!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0