TORSDAG

Idag jobbade jag min tionde dag på rad.
Och idag fick jag reda på att jag jobbar ytterligare tio.
Känns skönt, är ju ändå här för att jobba.
Dock är jag förkyld nu, men det är bara att stå ut, det blir bättre med tiden.

Närjag kom hem från jobb idag låg Andreas och Challe i sängen och snackade. Min plats var given.
Efter en stund knackade Jonas och hans plats var lika given som min.
Sist men inte minst kom Matilda, den nya kocken och la sig i sängen även hon.
Vi låg där och snackade och hade det hur trevligt som helst.

Pratade med pappa förut idag.
Hans idé till 30 års present till brorsan är kung, jag skulle blivit överlycklig.
Kan för övrigt inte förstå att min bror blivit så gammal, haha!

På lördag är det dop för min systerdotter Elin, önskar jag kunde varit med.
Ni måste skicka bilder!

Mamma och micke ska hämta en hund nästa helg, så sjukt söt också!
Hoppas att jag kan komma hem v11,
så jag kan träffa voffsingen och alla underbara vänner där hemma, ni är saknade!

Nu ska jag kika på one tree hill och sedan sova, godnatt!

xoxo♥





Kommentarer
Postat av: annso

älskar å saknar dig

2012-02-24 @ 03:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0