SLUT SOM ARTIST

Min kropp börjar nu säga ifrån.
Jag är konstant trött och förkylningen börjar komma tillbaka.

Igår blev det ett fint tolv timmars pass igen.
Gick hur bra som helst.
Jonna har fyllt år, så nästan hela personalstyrkan fanns på plats, mycket trevligt!
När jag klev av satte jag mig och åt sedan gick gänget upp till högis.
Där var det väldigt trevligt och jag insåg då hur mycket jag kommer sakna detta gäng. 
Majoriteten är så härliga människor, och jag hoppas att jag har kvar iallafall några av dom som vänner även när säsongen är slut.

Det är 60 dagar kvar och dessa dagar kommer flyga förbi.
På ett sätt är jag glad att de gått så fort, men samtidigt känns de så tragiskt att snart måsta lämna denna fina familj som vi blivit.

Nu ska jag göra mig klar, försöka vakna till liv och gå på jobbet med ett smile!

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: ingalill

Okej har du så många dagar kvar, förstår om du komma sakna dina vänner när ni är som en familj kram

2012-02-29 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0