GODMORGON

Imorse fick jag frågan; Ska vi fortsätta sova eller gå upp och äta frukost?
Jag svarade att vi skulle kliva upp.
Var sjukligt trött när jag klev upp men nu är det ändå helt ok.
Dumt att vända på dygnen när de bara är en vecka tills man ska jobba lunch igen.

Jag kan inte förstå hur det kan vara Måndag igen?!
Veckorna flyger iväg nu känns de som. 
Två av tre sportlovsveckor är över.

Hoppas att jag får ledigt några dagar v11, då kommer jag och gör Hudiksvall osäkert!

Idag har vi vårväder, det är tio plus och hur skönt som helst.
Det är en dag som denna man skulle tagit sig en promenad.
Funderar starkt på de faktiskt!

Föresten, tror ni jag blev nå paff imorse på frukosten.
Där sitter Yvette från sportspegeln.
Vi har en kändis i Storlien, haha!



xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0