FINALLY I BECOME A HUNTER



Idag när jag varit på jobb har min sambo tvättat, sjukt glad för de!
Dock skulle sista maskinen vara klar runt elva, men de hade tydligen blivit nåt fel så den är klar runt ett.
Så nu ligger min sambo och sover men jag ska väcka henne snart igen, för jag vågar inte gå och hämta den själv på natten, haha.

Annars har dagen rullat på, var en helt okej kväll på jobb.

Jag har i princip ställt in mig på att jag får ledigt v11.
Väldigt dumt känner jag, för om jag inte skulle få ledigt så kommer det kännas väldigt jobbigt att det är ungefär 6 veckor till innan jag får träffa mina saknade vänner och familj.
 


Den enda låt som sjungs här hemma nu är denna.
Både jag och Challe har den nästan alltid på hjärnan.
Visste inte ens att det var en melodifestival låt, haha!

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Ingalill

Annars kanske vi kommer upp och hälsar på dig, men det kanske blir svårt med hunden, Kotten.

2012-03-02 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0