DETTA BEHÖVDE JAG

Igår jobbade jag från halv elva till fyra, sedan från fem till elva ungefär.
Jag trodde att jag skulle vara helt slut efter detta, men kände mig hur pigg som helst när mitt jobbpass var över.

Jag hade en så sjukt rolig kväll igår på jobbet.
Det var full rulle och det är då jag blir påmind om varför jag är servitris.
Hur kul som helst!
Allting flöt på och det var ingenting jag kan minnas som var irriterande eller jobbigt.
Vi hade de bästa gästerna med andra ord.

Idag kör vi en favorit i repris, samma gäng, full resataurang återigen och heldag, kan det bli bättre?!

När jag slutade gick jag ner till hörnet.
Där satt min älskade sambo, Nicklas, Gustav, Emil och Emil's tvilling Oskar.
Emil och Oskar är sjukligt lik varandra. 
De har samma kropps språk, samma dans, samma stil, ja tror ni jag blev chockad?
Det var så roligt att se allas reaktioner när dom kom in och såg två Emil. Även fast jag vet att jag såg exakt likadan ut, haha!

Nej, nu är det dags att gå till jobb, måste bara se till att Challe ställt klockan då hon för en gång's skull har sovmorgon en hel timme - Lycka!

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej va bra du verkar ha det gumman. tur att du trivs kram mamma.

2012-02-26 @ 01:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0