21 APRIL 2012

Godmorgon!

Jag har precis ätit frukost och tänkte ligga och vila en stund innan jobbet.

Igår jobade jag kväll. Hanna och Sara skulle åka in till Åre, för där spelade hoffmaestro.
Jag har gärna följt med. Tyvärr gick inte de, men jag hade en rolig kväll på jobbet.
Jag och Roar hade runt 30-35 gäster, vilket är rätt mycket för att vara den här tiden på säsongen.

Ikväll är de reducerade priser på mat och dryck.
Vi har fullbokad restaurang och det är jag och Lena, även Inez som ska provjobba.
Hoppas att det blir en grym kväll!

Igår fick jag se mitt schema för nästa vecka.
Jag är ledig måndag till Torsdag, sedan jobbar jag fredag, lördag och söndag.
Tror ni jag kommer vara pepp på att jobba efter fyra dagars ledighet?
Men de är som sagt bara att bita i.

Nästa måndag ska vi ha personal avslutning.
Vi åker tåg till Trodheim, strosar runt där på stan, kanske fikar och så.
Sedan ska vi käka på en restaurang som heter ELD, vi ska även bowla, blir nog en mysig avslutning.

Och på Tisdagen kommer mamma och Anneli och hämtar mig, wooop woooop!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0