I måndags var jag, Tobbe och Anneli hos Cicci och firade hennes födelsedag!
Hon blev väldigt glad över våran present som var helkroppsmassage plus ansikte!
Vi åt go'fika och satt och snackade och hade de allmänt trevligt!

Efter en stund började vi titta på gamla VHS filmer från när vi var liten.
Det var rätt roligt!

Jag fick även mina presenter! Bättre sent än aldrig.
Jag fick en jättefin halskedja och en ring som ser ut som en orm, tack!
Och nu till det roligaste!
Fick en bok som är full i bilder, från tiden vi var små och ända till nu, skitkul!
En personlig present med andra ord!











Sånt här är så roligt att ha när man blir äldre! :)

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: carro

De där var en jävla smart present :) fan va kul att få nåt sånt :)

2011-09-25 @ 14:07:31
URL: http://honduvetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0