JAG KAN INTE SKILJA PÅ

Den senaste perioden som varit, (vet inte exakt hur länge) har jag blivit riktigt less för ingenting.
Bara en person säger eller beter sig på ett vis som jag inte är van vid..
Det är så sjukt irriterande, för jag vet egentligen inte varför jag blir så.
Och när jag väl blivit på de humöret är de väldigt svårt för mig att bli som vanligt igen!
Det är precis som att det är en vääääldigt lång uppförsbacke för mig, och då måste jag oftast sitta själv så att jag kan tänka ordentligt.

På något vis tror jag att jag skulle behöva bekräftelsen att jag är omtyckt, den är nog väldigt viktig.
Speciellt dom gånger jag mår sådär! De är skitjobbigt och jag har försökt att fundera varför de är så, men jag kommer aldrig fram till något vettigt svar på den frågan, kan ni hjälpa mig?!

Jag har nog alltid varit så, de hör till vem jag är, men nu på senare tid har det blivit mer och mer, konstigt nog!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0