WE FOUND LOVE ♥

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting igen. 
Det blir lätt så när jag inte gör någonting speciellt om dagarna, hittar ingen inspiration någonstans. 

Förra veckan var jag hos kiropraktorn eftersom jag haft så ont i ryggen senaste månaderna. 
 Han kom fram till att jag troligtvis har ont i ryggen för att jag överanstränger mig. Eftersom att jag är för svag i bålen. Ska dit igen på onsdag och då ska jag få några övningar som jag kan göra hemma, så att jag slipper gå på gym.

Imorse när jag ställde mig på vågen var det ett glädjande besked.
Jag har sedan oktober 2010 gått ner exakt 20kg. Nu är det inte långt kvar!



xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Hultan

Ramlade in på din blogg av en slump och måste bara ge dig cred för att du lyckats gå ner så mycket i vikt! Du är sjukt duktig och så snygg! Hoppas du får det bra i Storlien, säsongsjobb is the shit! ;) Ha det fint! Kram Anna

2011-12-02 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0