PICTURES OF YOU, PICTURES OF ME

Denna vecka som varit har gått ovanligt snabbt.
Tycker att de är helg, helg och återigen helg.
Även fast jag inte har något jobb eller gör någonting speciellt om dagarna så rinner tiden ut mina händer känns de som.

Imorgon förmiddag åker jag till Bollnäs, för att tillbringa helgen med Elisabeth och Isak!
Kommer bli mysigt och de kommer även bli ett jobbigt hejdå, då vi inte kommer ses på flera månader igen.

Nu är det mindre än en månad tills jag åker till Storlien.
Jag är väldigt glad på samma gång som jag får lite ångest så fort jag tänker på de.
Blandade känslor helt enkelt!
Jag gissar på att de bara är att bita i och se vart dom här månaderna tar mig!
Ändå är jag säker att jag kommer växa som person och få med mig fin erfarenhet av detta!

Nu; promenad med bästa vän!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0