JAG SAKNAR DIG MINDRE OCH MINDRE, DE KOMMER ANNAT MELLAN OCH DE ÄR BRA!

Detta är så sjukt!
Helgen som kommer är min sista helg i Hudiksvall innan jag åker iväg till Storlien för att jobba!
Då måste jag hitta på någonting roligt med bästa vännerna. Vill minnas er med glädje.

Helgen efter det ska jag åka kryssning, och jag är så taggad.
Kommer bli sjukt nice, med massa partymänniskor från Rhodos kan de inte bli annat än bäst!
Ska dela hytt med Anneli, Nikki och Carro, grymt!









Det är endast 12 dagar kvar för mig här innan jag åker.
Tror inte att jag har fattat det ännu.
Måste, måste, måste verkligen försöka ställa tillbaka dygnen.
Inatt somnade jag runt halv ett, och vaknade halv tolv.
Elva timmars sömn, är de ens normalt?
Nej, fy! Ändring ska de bli!

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha minnas oss med glädje, det låter som att vi ska dö :P Börja kliv upp tidigt så kan vi ta morgonpromenader! ;) <3

2011-11-29 @ 17:19:08
URL: http://shanneli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0