IT'S OK NOT TO BE OK..

Har nyss kommit hem från staden.
Var hos kiropraktorn, han sa att ryggen verkar mycket bättre nu.
Men att jag ska komma tillbaka om jag får ont.
Fick även med mig sulor till skorna, som jag ska testa nu innan jag åker till Storlien.
Vill jag ha dom betalar jag annars lämnar jag tillbaka dom!

Efter de tog jag en fika med bror, syster, Elin och Tobbe!

Förstår ibland inte hur vissa tänker/ resonerar?
Alla har sitt vis att tänka på, och det är jag ok med.
Men när de handlar om vissa saker blir jag förvånad.
Borde jag ens bli förvånad längre? - nej tror inte de!
Tänker inte skriva här exakt vad det handlar om denna gång, men de som känner mig vet nog ändå.


Just nu skulle jag vilja att man kunde spola tillbaka tiden.
Kunde man de skulle jag gladeligen göra de.
Tiden jag var på Rhodos och en stund efter.
Så vill jag må NU!

Jag har nog aldrig varit såhär ledsen som jag är nu.
Sitter och tänker på massa saker, som jag egentligen inte kan göra någonting åt.

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0