DAY OFF

Just nu sitter jag i lobbyn på hotellet helt själv, eller inte själv egentligen men utan anneli iaf!
Hon är nämligen på jobbet nu och har säkerligen sjukt roligt med alla som jobbar där och alla gästerna!  
Sedan hon gick har jag inte hunnit med så mycket! Jag kände för att ta en promenad, sagt och gjort!
Jag gick efter hamnen till gamla stan och sedan gick jag in i centrum och sedan hem, jätte skönt var de. Måste medge att det kändes väldigt konstigt att gå med musik i öronen istället för Anneli's röst, heh!



Idag insåg jag på riktigt för första gången att jag är i Rhodos och att jag trivs jättebra här! Jag känner mig hemma, vilket är hur skönt som helst. Hade jag inte känt mig hemma i en stad hade jag aldrig gått ut vid halv nio på kvällen själv. Jag gick och tittade på havet och människorna, rensade tankarna och kände att här vill jag stanna!  



xoxo♥

P.s, jag saknar alla er där hemma varje dag! Ni finns alltid i mina tankar och jag är stolt över att ni finns i mitt liv! ♥ D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0