tisdag

Idag har jag jobbat, sedan gick jag till Salong louise, där Emma klippte mig!
Känns väldigt skönt att ha klippt mig innan resan och hon fixade även mina ögonbryn!

Någon dag denna vecka ska jag färga håret och då kommer jag känna mig fit for fight för Rhodos ;)
 
Nu på eftermiddagen har jag packat lite grann, mest beroende på att jag rensade vad som ska strykas, därför att jag inte har så stor garderob lade jag ner de som var klart för att följa med på rhodos resan ;)

Såhär ser min vecka ut:

imorgon- jobb, åka till stocka med anneli och träffa cicci en sista gång, säga hejdå å lite sånt.. <3

torsdag- jobb, gå på stan med anneli och handla de sista inför resan!

fredag- jobb-(sista dagen), käka middag med mackan och steea. Sedan vidare på manis dit även magnus och kanske anette kommer! blir en liten hejdå kväll för min del ;p

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0