seven bar

Igår var min första dag på jobbet, ja ni läste rätt- jobbet!
Detta känns så underbart, jag vet dock inte om jag vågar tro det riktigt än. Eftersom vi var fyra stycken som hade sin första dag igår, men under högsäsong behövs vi nog allihopa!
Jag är servitris på en bar på bargatan i Rhodos!!!

Ikväll ska Anneli jobba och jag är ledig. Får se vad jag hittar på, men troligtvis blir det en tidig kväll, eller om jag känner för de går jag dit en sväng och säger hej, who knows!

Om en timme ungefär ska vi kolla på lägenhet, som var bra pris på, hoppas att de inte är ett råtthål bara!
Just idag och de senaste tre dagarna har jag trivits som fisken i vattnet här, hoppas att de fortsätter så. Vill inte ha någon off-dag på ett tag nu!




Cicci- Det du skulle hålla utkik efter är ingen idé längre! Vi hade tänkt visa dig en rolig sak om vi flyttat till Faliraki. Nämligen att där har dom bedrock! såg precis ut som i napa ;)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0