@lobbyn!

Gissa vad vi gjort idag?! -jo de blev stranden och nu sitter vi i lobbyn på hotellet..
Känns inte som att vi gör någonting annat haha!


Igår hade vi en trevlig kväll då allt kändes bra! Eller nästan allt, vi var och käkade på en restaurang i gamla stan som var sjukt dyr, liksom vem tar 120:- för en carbonara?!?!?!?! Efter vi ätit tappade vi bort oss- igen! När vi väl var hemma gjorde vi iordning oss lite mera och satt på balkongen en stund. Efter de gick vi ut och det har kommit mycket mer ungdomar hit (inte bara studentreseungdomar). Det kändes skönt att se Rhodos börja vakna till liv!

Jag är less på att inte veta, jag är trött på alla måsten.. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv och jag vet inte om jag trivs på rhodos!- Idag har jag en off-dag! Hade de i förrgår också! Allt går liksom i vågor.. Det kommer bli bättre, jag vet de, jag bara vet!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0