busigt!

Igårkväll hade vi en "hemmakväll", känns väldigt skönt med tanke på att vi gått så mycket i flera dagar och att vi kunde unna oss en kväll i sängen med one tree hill och skilda världar på skärmen :)

Innan vi lade oss och kollade på dessa serier kände vi för att busa lite och med det sagt gick vi upp på taket! Fin utsikt där :)






jag kan flyga, jag är inte rädd! jag kan flyga jag är inte rädd!

Väl när vi hade kollat klart och skulle sova märkte vi att på Annelis sida av sängen är det myrinvation, för bakom hennes nattduksbord är de ett hål i väggen där det är fullt med myror, inte så roligt! men vi gasade ihäl dom med hårspray, haha!



xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0