tidiga kvällar? + bildbomb!

Vi har sagt varje kväll att vi ska gå hem tidigt, men tror ni på det eller?- Jag tror inte ens på det själv, haha!
Vi säger att en tidig kväll är vid 2-3 men brukar aldrig bli tidigare än 4-5, konstigt nog! Även fast vi är så trött stannar vi kvar, och vissa av oss har faktiskt en anledning ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, för det händer så mycket här och vi träffar så otroligt härliga människor varje dag, och om jag skriver om dessa fattar ni ändå inget, och hur roligt är det för er där hemma att läsa någonting ni ändå inte förstår, hihi! jag tänker på er!

Bildbomb nu då! På bilderna är det några av folket vi träffar varje kväll:
Nikki, Andreas, Robin, Josef, Romeo och portugisen!



























xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Natta

Hej!!

Jag träffade andreas på rhodos nu i juli, och tyckte han var väldigt trevlig och söt. Tänkte bara se om du vet vad han heter i efternamn? :)

Hoppas ni har de bra!

2011-07-29 @ 01:13:40
Postat av: svar:

Jasså, ja han är trevlig :)

Han heter Nyrönen :)

Ha det bra!

2011-07-31 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0