SAKNAR MIN KOMBO!

Andra kvällen på en månad som jag är utan Anneli, alltid lika tråkigt!
Men ikväll blir jag inte helt utan henne då jag ska gå till baren Alexander som hon just nu provjobbar på och kika vad det är för ställe. Eftersom ingen av oss varit in där vet jag ingenting om den baren, vet inte ens hur de ser ut där, haha! Medans jag ändå är på bargatan ska jag väl säga hej till killarna på El corazon! De är alltid lika trevliga- Shane, Adam, Jonas, Josef och Andreas :)

Blir ingen sen kväll för mig inte, men är alltid trevligt att träffa lite folk då jag annars bara skulle ligga inne på rummet och kolla på film typ.. Det kan jag ändå göra när jag kommer hem från bargatan!

Sedan Anneli gått på jobbet har jag inte hunnit så mycket, eftersom det bara är en och en halv timme sedan, men jag har varit ute och gått och nu sitter jag här.


-Outfit när jag var ute och gick.
Kör även på den på bargatan ikväll, orka klä upp sig för en timme?!


Vi kom på en sak för några dagar sedan. De folk vi 'lärt känna', är nästan bara killar!
Förutom Nikki, Nancy och Marina- som alla jobbar på se7en, och hade vi inte jobbat där hade vi inte lärt känna dom heller. Varför är det mycket lättare att lära känna killar? Varför är inte tjejer lika öppna som personer?
Mystiskt, dock har jag absolut ingenting emot det! :)

Nu ska jag gå upp på rummet och lyssna på lite bra musik och sedan gå på bargatan! Hörs!
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0