@receptionen

Vi brukar fråga varandra- varför har inte dygnet flera timmar?
Men just nu känner jag att tiden går så sjukt sakta!
Anneli är och jobbaroch jag är glad för hennes skull även om hon inte blir kvar där vad det verkar som!

Jag sitter iallafall i receptionen nu och har rätt så tråkigt. Jag ska snart göra mig klar för att gå ut!
Vem orkar sitta hemma helt själv när jag kan sitta på El corazon och umgås med grabbarna?!
Tänkte även hålla Anneli sällskap ett tag eftersom det knappt är nå folk på baren hon jobbar! - Lönar det sig med go-go dansare på Rhodos?- nej tror inte det, haha!

Vi har nu bestämt oss för att stanna på hotellet en månad till och kanske hela sommaren om vi blir kvar här så länge. Vi trivs sjukt bra här och den enda nackdelen är att det kostar lite mera. Men hellre betalar jag 100euro extra och i det ingår ju städning, toapapper, internet i lobbyn osv. Det är bara fördelar med att bo här!
Det är även nära till både bargatan, stranden och stan- sjukt bra!
Jag vägrar lägga ut 800 euro för en skabbig lägenhet igen! Fyllda med kackerlackor och luktar illa, nej fy fasen!
Plus att jag gillar det här med att bo på hotell, jag vet inte varför, men det känns skönt. Man känner sig säker när Grek-Åke sitter i receptionen och att det alltid är någon här!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0