PRIVATLIV- VAD ÄR DET?

 Som jag skrev för några dagar sedan så har varken jag eller Anneli något privatliv. Det är roligt tycker jag, vi skämtar om det! Vi känner varandra så bra så vi behöver inte ens säga saker som ''just nu är jag inte på humör för någonting'' eller ''jag är trött'' osv. Vi ser det på varandra och det går över rätt fort också, hihih!
Det är sjukt att jag känt Anneli i två år! Och hade inte jag följt med henne och Cicci till napa- 09 hade jag inte varit här nu- tack för att du frågade mig Cicci! Jag och Anneli är så lika som person men ändå så olika- Vi kompletterar varandra sjukt bra!

Privatliv- nej tack!


-tack för att du är den du är!
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0