FRÖKEN S!

Här på Rhodos blir jag kallad fröken S och henna blir jag kallas Sandy! Hur går det ihop?- ingen vet, borde ju vara tvärtom egentligen, men men!

Jag och Anneli är även känd som 'crazy dancers' och de har nog rätt! Vafan orka stå och stampa som alla andra tjejer? Vi kör våran egen grej och de flesta verkar gilla våran stil, haha!

Här är det svårt för mig att försöka glömma mina fräknar (som jag helst vill göra)
Men så mycket komplimanger jag fått för dessa på den senaste veckan är sjukt- jag börjar nästan inse att det passar mig rätt bra. Skönt att känna så efter nästan 20 år, haha!
De syns mycket mera nu eftersom jag har solat och med det kommer också komplimangerna tydligen, jag gillar't!


xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0