EN MÅNAD!

Detta är helt sjukt! Det är första gången jag har varit utomlands såhär länge, och utan mamma såhär länge. Konstogt nog har jag ingen hemlängtan. - Jo det är klart att jag har, till mamma, syskonen, kompisar och den svenska sommaren! Men vafan man lever bara en gång och man ska passa på så länge man är ung, brukar man inte säga så? Jag älskar Rhodos stad! Skulle kunna leva här varje sommar och typ på någon kanarieö på vintern- lyxliv va?.

Hur det går med jobb? - jag vet inte! Jag har inte sökt nåt mera, men som sagt vill man inte ta vilket skitjobb som helst bara för att det är pengar liksom! Jag tar hellre av mina sparpengar och lever snålt!- Vi klarar oss sjukt bra med våran budget vi lagt upp iallafall. Vi har oftast mycket kvar av den varje dag. Speciellt en dag som denna då vi åt gyros till frukost/lunch- den kostar bara 6.50 euro för två med drickor, det kallar jag billigt!
Till middag åt vi på Le bistro- seriöst, vart är våran rabatt där liksom?- Vi äter där flera gånger i veckan och visst vi har fått gratis drickor där men mer än så kan dom väl göra? ;)



xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0