EN DAG PÅ STRANDEN!

Idag klev vi upp vid ett, käkade frukost och mötte upp Nikki på 100p.
Sedan gick vi till Elli beach tillsammans, och efter en stund kom även Andreas dit :)
Vi badade och solade och hade en allmänt soft dag på stranden, som slutade med att jag, Nikki och Anneli gick till Andreas(resataurang) och åt mat.
När vi kom hem för inte så länge sedan ville jag inte annat än att sova, men har lovat mig själv att jag inte ska sova någon siesta idag. För då kommer jag inte kunna sova tidigt idag som vi sagt att vi ska göra. Eftersom vi ska hämta cicci vid flygplatsen imorgon, wiiiiie! Måste ju vara lite pigg när hon kommer =D.
Denna vecka kommer vara grym, vi har saker planerade och enda nackdelen är att veckan kommer gå så fort!.

För någon dag sedan när jag och Anneli låg och solade på Elli beach var det hur stora vågor som helst.
Vi låg ganska långt ifrån vattnet ändå kom vissa vågor upp på oss. Men roligast var det när vågorna 'dränkte' två tjejer som låg med huvudet mot stranden, de såg ut att sova! Och de enda vi kunde säga var, Gomorron gomorron ;)





xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0