dagliga rundan

Det har blivit vardag för mig att vara själv på kvällarna. Då Anneli jobbar, och börjar kvart över åtta. Det jag alltid gör när hon går på jobbet är att gå ut och gå. Det är en rätt så kort runda, men det är skönt att röra på sig lite. Eftersom vi äter så oregelbundet man kan och massa skitmat egentligen- men gott! Jag går alltid efter stranden och sedan in i stan och hem igen. Och idag när jag gick såg jag solnedgången- min första!
Jag satte mig och tänkte och tittade på folk! Det var skönt att rensa tankarna lite!





xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Ingalill

hej skulle inte Annelie sluta jobba? Bra låtar har lyssnat på de. Kram från oss alla.

2011-06-17 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0