RHODOS 2011

Det är så sjukt allting! Man saknar de man inte har, och man tar inte vara på tiden man har tillräckligt.
Jag saknar Rhodos så sjukt mycket, men vad ska man göra?, nu är jag hemma. Nu måste jag ta tag i mitt liv igen! Jag har inget jobb, jag har i princip ingenting, men jag är glad ändå.
Jag ska bara chilla nu i några veckor så får vi se vad som händer sen, orkar inte tänka på de just nu!.
Kanske blir de fjällena?! jag vet att jag vill tillbaka till Rhodos nästa säsong, även fast de inte är samma människor där, jag vill ändå dit!


Romeo och Lonis


Nikki


Andreas

El corazon- bästa baren på Rhodos!

Josef och Anneli

solnedgång

Nancy och Anneli

strandhäng

Le bistro- bästa restaurangen

tro de eller ej - nykter!

Adam

Nikki och Anneli

Anneli, Nikki och jag

Anneli

Anneli, jag och Nikki

pappa Jay

Jag och Nikki

Jonas och jag

Jonas

Adam och chefen

Haris

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Anneli

Puss min älskling! Rhodos saknar dig <3

2011-07-24 @ 20:03:24
URL: http://shanneli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0