2 juli - Rhodos!

Nu är Cicciplutt här och det känns underbart! Kommer bli så tomt när hon åker hem..En vecka går så sjukt fort!
Jag och Anneli har presenterat våra vänner för henne och jag förstår att de blir mycket namn och mycket skvaller att ta in på en gång, jag menar vi har ju varit här i 6 veckor och precis lärt oss alla namn typ, haha!

Just nu ligger cicci och anneli och har siesta, jag pallade inte sova nu på eftermiddagen! Vet att jag skulle bli ännu tröttare då bara. Så nu ska jag strax gå upp och duscha och se om jag kan få liv i mina vänner!

Ha det gött!

Jag tänker på er där hemma, hoppas verkligen att allt löser sig, vi ses snart ♥

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0