dag 16/17

Min första kyss
Tyvärr har jag inte mycket att säga om den, kommer inte ens ihåg den, haha!
Så jag fortsätter med nästa dag!


Mitt favoritminne (får man säga favoritperiod?)
Detta är också väldigt svårt för mig, men ska försöka iaf!
Har många fina minnen under tiden då jag spelade fotboll! Då kände jag mig behövd och duktig på det jag höll på med! Jag kände att de var detta jag ville göra hela livet, tyvärr lade jag denna ''dröm'' på hyllan!

En annan period i mitt liv som jag gillar är när jag var mindre och bodde kvar i Stocka!
Det var en tid då alla mina vänner nästan varje kväll samlades hos mig, vi umgicks och hade sjukt roligt varje gång! Det var liksom så att jag kom hem efter skolan, åt mat och sedan rullade den ena vän in efter den andra. Jag saknar den tiden så himla mycket. Och jag önskar att det kunde ha fortsatt som de gjorde men tyvärr började vissa i gymnasiet och då splittrades vi eller vad man ska säga! Iaf så var det under den perioden jag kom mycket närmare min bästa killkompis Thomas, och jag är glad att vi fortsatte hålla kontakten. Vi har delat med oss av varandras sorg, glädje osv. Är man ledsen och känner att man behöver prata så är det oftast till denna kille jag ringer!

 



Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0