27 januari 2011

Det känns fortfarande konstigt att skriva 2011, haha!

Idag vaknade jag tjugo över åtta, för att grannen längst ner håller på att renovera badrummet! (fortfarande!)
Jag tänkte att de var lika bra att kliva upp då, så jag åt frukost och sedan frågade jag emma om vi skulle luncha.
Jag gjorde iordning mig och vid halv tolv gick vi ner på jobbet och åt. Fisken var så sjukt god, mums!
Efter vi hade suttit där ett tag och väntat på att ''nåt att vila ögonen på'' skulle komma, tyvärr kom han aldrig medans vi var där, haha! Vi gick på stan, spelade in en liten film om varför man köper en tidning, och köpt en bulle och kollade lite i affärerna. Jag fick med mig en tröja hem iaf :)







I just love it!
Tyvärr är de någon fläck på den, hoppas att det går bort i tvätten :)
Den är köpt på inter sport och kostade 550:-

Nu ska jag snart gå till jobbet, börjar fem men har p möte klockan tre :)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0