HELGEN SOM VARIT

Denna helg har sett ut ungefär såhär:

Fredag:
Skjutsade mamma och Viktor till Iggesund runt åtta. Sedan åkte jag till solbågen där Hanna och Krister bor. Umgicks med dom, Tobbe och Mia. Vi åkte ner på skutan och satt där och hade de trevligt. Efter ett tag blev jag chafför och åkte till Stocka för att hämta Thomas, Johan, Mattias och Jocke. När vi kom in till stan igen skulle vi på bockarna, men Tobbe kom inte in så vi åkte runt lite istället! När Hanna ringde hämtade vi henne och skjutsade henne hem. Efter ett tag hämtade vi henne hemma och for ner på statoil en sväng. Och nej, det var ingen fest igång den tiden så vi skjutsade hem Hanna igen och åkte hem och sov, haha :)

Lördag: Jobbade på ett bröllop (var lite nervös innan men de gick grymt bra), åkte till Stocka och umgicks med familjen Söderberg, Thomas och André. Åkte till stan vid två och då träffade jag på Tobbe. Vi satt och snackade på köpmansberget och sedan ringde Thomas och ville ha skjuts fram och tillbaka till Gnarp. När vi kom tillbaka till Stocka runt sex på morgonen var jag så trött att jag inte vågade köra hem. Så jag sov i Stocka hos Benny.


Söndag: Vaknade runt halv två av att Benny frågar om vi dött, haha! Sätter oss ute och vaknar till liv lite och runt tre kom jag på att de var ungefär ett dygn sedan jag åt, så jag och Tobbe åkte till Harmånger på pizzerian. När vi ätit åkte vi till Arne där Bengt även var. Stannade där i någon timma innan vi for in till stan,  vi kikade på film och somnade, haha!

Har haft en väldigt trevlig helg och hoppas på fler!
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0