fotboll

Idag har jag varit på stan och gjort några ärenden.
Det enda som inte blev gjort var arbetsförmedlingen som egentligen var de viktigaste.
När jag var klar fikade jag med Emma, vilket var väldigt trevligt!

När jag kom hem blev jag rastlös.
Fixade lite med bloggen sedan tog jag bilen till Stocka för att umgås med Elin och André.
Efter en stund blev alla rastlösa och vi bestämde oss för att åka till Ström och spela lite fotboll!
Det var jag, Elin, André och Henrik, riktigt roligt var de.
Men när damlaget kom och spelade (på den andra planen), måste jag säga att jag blev riktigt sugen att
börja spela på riktigt igen. Men de tror jag dock inte att jag kommer göra..



xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0